1,5 vecka till Öppet Spår

Ett inlägg modell längre om helgens träningsläger i Mora är i vardande. Just nu funderar jag dock på upplägget den lilla tid som är kvar. Tors-sön avverkade jag sammanlagt över tio mil på skidorna, så det passade bra att denna vecka fick inledas med två vilodagar. Nu är jag igång igen enligt nedan:

Mån: Vila
Tis: Core hemma ca 20 min (vila i min bok)
Ons: Spinning 06.30 (för konditionen)
Tor: BodyPump 06.30 (för styrkan)
Fre: BodyBalance 06.30 (för balans och smidighet)
Lör: Löpning/rullskidor långpass (För uthålligheten. Barmark här.)
Sön: Inte bestämt än.

Sedan däremot, sista veckan, har jag inte riktigt kommit fram till vad som är bäst. Jag tänker mig lite lättare träning core, balans och kondition, utan att dra på mig mjölksyra eller träningsvärk. De sista dagarna tänkte jag få i mig en del kolhydrater också, kan nog komma till användning.

Någon som har bra tips?

Annonser
Det här inlägget postades i En Svensk Klassiker, Planering, Uppladdning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 1,5 vecka till Öppet Spår

  1. Mia skriver:

    Som den längdskidnörd jag är så tycker jag detta är DÖHÄFTIGT! Härligt! Lyllos! Och så vidare… 🙂

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s