Hosta, vik hädan! Och ta dumtummen med.

Nu har jag hostat i snart en vecka. Lyckligtvis är hostan inte längre nere i botten av luftrören, men den är ändå tillräckligt för att förhindra konditionsträning.

Först tänkte jag att BodyPump åtminstone var möjligt, men sedan kom jag ihåg min stukade tumme. Nej, det blir ytterst begränsad träning för tillfället.

Eller så har jag bara hakat på trenden att mörka min träning. Vem vet?

I vilket fall tänker jag mig att energinivån ska vara på topp när jag på torsdag anländer till Mora för en längdskideträningshelg.

Annonser
Det här inlägget postades i Icke-träning, Skada. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hosta, vik hädan! Och ta dumtummen med.

  1. Ida skriver:

    Kumminfrö och timjan rekommenderas

  2. Ida skriver:

    Tugga på timjan samt gurla avkok, avkok på kummin. Basilika är också bra, att tugga på. Förvisso mot astma, men borde ha viss effekt på lungor i största allmänhet.

  3. Hjulben skriver:

    Kanske jag borde pröva också, visserligen ingen hosta ännu men halsen gör lite ont…

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s